Lussisar med Mamma

Torsdag idag & snart helg! Hur skönt som helst : )
Ja, idag efterskolan bakade jag & mamma lussiar. Det var mysigt! Började göra vanliga lussiar men kom på att jag inte är så bra på det & lät därför mamma göra alla. Jag är inte den bästa att få en bra form på dom, de blev så buckliga & knasiga. Men jag lyckas med det mesta så inte förvånad.. Men jag gjorde mina egna filurer istället! Och det gick mycket bättre! Och dom var rätt så goda också, för dom är redan slut.. Ooppsi : )
Fille kom även förbi någon timme precis när jag skulle fika, så hon fick även smaka! Mumsfilibabba tyckte hon. Eller hon sa det iallafall, tss. Hon skulle på träning men den var tydligen inställd & tur som hon har var jag hemma!

Och nu är jag verkligen hur trött som helst & orkar inte yttra mig direkt : p
Sov inte allt för mycket inatt, thii. Men det gör inget (a)

Adjö.

   

Här har vi då några filurer!





Kommentarer
Postat av: Angie

Grymma lussebullar!

2007-12-23 @ 02:30:29
URL: http://angelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0