Huvudstaden

Tjolahopp!
Helgen har gått & det är måndag. Jag ser verkligen inte framemot den här skolveckan.. Säg något som inte måste göras & lämnas in? Nåval, bara invänta jullovet! Så mysigt med december, jag bara älskar det  : )
Och chokladkalendern gör allt så mycket godare!

Helgen var bra, lekte med Linda ifredags! Det var skojj, vi kollade på Idol & pratade massa & åt som vanligt. Men det är så det skall vara! Sen kilade jag till Caroline¨på kvällen & vi åkte in till sjävlaste Stockholm & julhandlade på lördagen, Mycket mysig dag med dig hjärtat, thanks!
Kvällen blev lugn & med bra sällksap. Och har typ vart helt deckad hela helgen av min förkylninig, men iveckan blir det sjukhuset & hoppas få nåt jävla skit som hjälper! Nu satsar jag hårt på att bli frisk på heltid, jag blir glad då!  : )

Och nu sitter jag i skolan & muppar med några muppar, slutade klockan ett men ska in till uppsala ikväll & gå på Saw 4 med min Mathilda. Massa mysigt & läskigt! Hah, men kul att bli lite rädd ibland.. Och blir väl även godmat innan. Jag gillart  : )

Och förövrigt så löser sig allt!
Som sagt, med tid ger resultat!  :
)
<3

image76

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid lika kul att vara med dej:D

2007-12-06 @ 11:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0