Godmorgon!

Jag vaknade vid tio tiden av ett sms ; Nu är vi på båten, skål på dig!
Hahaha, okej. .  Detsamma eller nåt! Mina fylleskallar är på båten & härjar! Jag får inte träffa alla fören ikväll. Men innan dess har jag vart med brudarna & sjungit singstar & härjat hemma hos Mathilda redan. Och vi alla lär ju inte vara allt för glada & på G ikväll.. Tss. Men så det ska va, blir en riktigt kul kväll!
Och nu sitter jag & väntar på Filledutt. Vi ska nämligen stå på julmarknaden senare idag, jag ska stå & sälja ny bakat bröd.. Men frågan är om jag kommer ha kvar någonting att sälja? Kanske råkar slinka i mig en tugga eller två? Eller nej, det gör jag inte. Men men, hoppas tiden där går fort för nu vill jag bara ha kväll kväll kväll kväll !! : D

Med er, mår jag som bäst.
För vi är någonting extra : )

image91

Let´s Party !



Kommentarer
Postat av: muulin

Hur tjusig blogg får man ha då ? asfiin ;D

2007-12-15 @ 15:22:21
Postat av: söderlind

det var en stilig sak som böt av mig på brödet :O ;)

2007-12-15 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0