Dagarna går ..

Jag lever, orkar bara inte sitta vid datorn. Inte ofta jag säger så..

Men nåväl, julafton var lika mysig & bra som vanligt. Maten god & nöjd med alla klappisar : )
Och vovven min blev glad för tröjan + halsduken jag köpte, eller blev han verkligen de? Thii, men han var sjukt söt i den iallafall. Somnade alldeles för fort på kvällen, de är verkligen lite hårt alltså. Kanske var all spänning som gick ur, ja menar.. alltid lika spännande vad som ligger i klapparna. Jag brukar alltid små veta vad jag ska få, men nu visste jag bara en sak & de var rosa morgontofflor från lillebror, dock väldans mysiga & sköna : )
Sen dagen efter blev riktigt bra, snuttis kom hem en dag tidigare. Vilket gilades verkligen. Så fick besök på kvällen, sen var vi kattvakt hos mormor. Kj = kattjävel, nej men ska inte vara dum.. Men den var lite konstig. Den liksom gjorde ingenting, tråkig grejj..
Och nu sitter jag ensam i ett hus & jag är rädd.. vad kan hända liksom? Rätt mycket!
Väntar dock på att Caroline & Sebastian ska göra mig sällskap någon timme : )

Och snart nyårsafton & jag vet inte vad jag ska göra än.. Måste prata lite med brudisarna & få ihop något festligt : )

Men nej, jag orkar inte nörda data så mycket nu faktiskt..

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0