Brummeli brumm bil

Hej, jag har sjukt trötta ögon idag..
Ja, igår brummade jag bil i skolan igen, var faktiskt riktigt kul den här gången!  Flöt på bra & gick faimage95ktisiskt bra, så det kändes liksom lite roligt. Och körde förbi polisen 2 ggr & jag blir så jäkla rädd, hahah! Men men, lär ju ha lite respekt för dom ( a ) Carro satt bakom mig kanske därför de gick bättre? Eller : p Men sen körde hon & jag fick massa pepparkakor där bak.. thii.
Men sen efter skolan kilade jag till den andra Caroline, sen fick hon brumma bil vidare till Karlholm. Det stog bio på shemat med Sebastian, Tobias & Emil. Och råkade även bli en Max innnan.. Men det var jävligt gott. Bio´n var bra eller den var så hemsk på nå sätt. Tänk vad saker & ting kan förändras.. Man blir ju tårögd när man tänker på det. Usch!
Nåväl, blev en sen kväll & jag var äckligt trött imorse. Kunde inte ta sovmorgon imorse heller för jag hade prov. Men klarade det så nu känns allt skönt! Liksom bara invänta jullovet nu, så mysigt : )

Men nu har jag ont imagen & vill heeeeeeeeeeeeem ..

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

tuuuuut tuuuut :D

2007-12-19 @ 11:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0