Alvedon = Onödigt

Okej, jag har suttit med huvudvärk exakt hela dagen. Jag har knarkat alvedon med det hjälps inte & det betyder att de är en rätt onödig sak att ta! Och jag orkar inte ta tag i pluggandet till små företagande provet imorgon. Jag är slarvig, jag vet.. Men jag är verkligen skoltrött nu så jag vet inte vad jag sak ta vägen. Hade dock inte matteprovet idag tydligen, ska ha det på onsdag. Kanske lika bra, för igår var jag alldeles för trött & borta i skallen för matte. Lite tur där.. Men tycker iallafall inte om Jonas för tillfället! Tur jag slipper matte efter jul! Okej, nu var jag taskig.. Men just nu hatar jag att se boken & då åker även läraren dit på det! Och hans attityd är fan dålig.. BLÄ!

Och nu sitter jag & bara musik kommer ut från högtalarna, jag tänker på sjukt mycket saker! Men bra saker mest faktisk & det känns bra. Och skickar även massa bög-musik till Natalie ; D De är kul, för jag vet hon hatar det & jag älskar att reta henne!

Men nu ringde min telefon & jag ska åka iväg ( a )

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0