3 dagar

Endast tre dagar kvar nu!
Jag älskar julen : )


Idag kunde jag ligga & mysa hur länge som helst i sängen. Hur skönt som helst! Medans en annan liten gris fick åka & & jobba sju imorse ; ) Jag är lite taskig.. Men att för en gångsskull vare den som ligger kvar är underbart! Och nu har jag hela lovet på mig att göra det! Öppnade även en förtidsjulkapp imorse, jag kunde verkligen inte hålla mig när ja fick ett meddelande " I garderoben längst till höger där dina julklappar ligger så finns de en vitklapp som du får idag" . Tack&Tack sötsnöret!
Nu får jag bara vänta i fem dagar på att se dig.. hmm? Men det lär väl gå fort nu när det är jul hoppas jag : )

Och om en timme ska jag bege mig till Tierp för att möta självaste Mickis! Vi ska ha en myskväll & hade allmänt bra. Trösta ska jag göra ikväll.. Tss. Men ska bli kul att träffa henne. Någon som man alltid kan lita på & alla sjuka pratsamtal, underbart! Mycket kärlek till den bruden!

Och imorgon kanske jag ska träffa Caroline&Sebastian, de undrade om jag ville komma & äta tacos! Hur gott lät inte de? Men mammsi saknar mig lite hemma & lär ju fixa mitt rum.. thii. Så visar sig hur det blir : )
Och tanke på ingenting sitter Tobias & kallar mig neeerd. Varför? : O
Just de, får inte kalla han Tobias så säger väl Tobbe eller Tubbe! ; D

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad var det i klappen då? de skrev du ju inte :(

2007-12-21 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0