23 december

23 december & det är endast en liten dag till julafton !! I love it : )
När det är julafton kommer man alltid vara som ett barn tror jag..

Men lite tråkigare de senaste åren, dock inte kommit någon tomte, men får helt enkelt invänta när man får egna barn som börjar tro på tomten : plär inte de bli inom några år x ) Får helt enkelt stå ut utan tomten ett tag till !
Fast, de är ju knappt nå snö så den lär ju inte komma fram så lätt nuförtiden..

Men nu sitter jag hemma hos Sebastian med Caroline. Jag & Fille blev bjudna på mat. Vi kollade även film, pratade massa strunt, fjanta & skrattade! Caroline öppnade även 4 st julklappar hon fick av mini-tomten som är mig för tillfället.. Thii. Hon blev glad & de är huvudsaken : ) Och nu bakom mig ligger dom två & snuttar. De är sjukt söta tillsammans & jag är väldigt glad att jag har dom! Dock saknas en liten del här.. Hmmsi?!

Men hade även en mysig kväll igår med Mickis! Hon fixade mitt hår lite grann, kollade film & hade allmänt mysigt. Jag tycker om sånna kvällar! Alltså, har jag haft en lugn & skön helg. Kan dock behövas såhär lite innan julen. Haha, vad seriöst det lät : )
Men lär ju bli lite rajjtan tajjtan på nyår! Klänningen kom dock iförrgår, wihoo!

Och jag har faktiskt inte så mycket planerat på mitt lov. Men det kan vara rätt skönt för får ändå massa saker att göra & det är ju bra! 

Och nu håller mina ögon på att slå ihop!
Så jag säger alltså Godnatt folket !

   


<3


 


Kommentarer
Postat av: Carro

Men Mia, du har ju visst planer! Du ska ju leka me mig :p

2007-12-23 @ 11:31:56
URL: http://carrojan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0