Varje gång ..

Matchdax igår då, förlorade me 2-1 mot serieledarna. Vi skulle ju lätt ha ett poäng, vi hade klart andra halvlek. Men icke då! :p
Och påvägen hem blev det klassikern som alltid, McDonalds! Och jag stog visst i mina egna drömmar när jag skulle beställa .. " en McFlurry.Co " drog jag till med, hon som stog i kassan kollade lite konstigt och började skratta och sa "va?" haha, ojsing då, jag menar ju " McFest.Co" Och hela laget + resten av kön skrattade .. Varje gång jag är med laget på McDonals blir det tabbar, Sist råkade jag lägga pengarna på brikan och slänga allt .. Yes! :D
Men vafan, man är ju inte mer än människa!
Men sen kom jag hem på kvällen och åkte direkt till min Buse :)
Men var såklart tvungen att hem idag för hade träning ..
Och på söndag flyttar du .. Såå, ge mig inte Söndag!!

Lär bara säga att Maria är väldigt bra!
Tack för dina ord! :)

" let it go, let it go, let it go, let it goooo .. "

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaaw vännen då <3 Vi fixar de här året tillsammans , du & ja!! :)

2007-08-15 @ 15:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0