trötter

Har gått tre dagar iskolan & efter varje dag kommer man hem är helt slut. Fast det inte alls har vart så ansträngande hitills, så ska bli kul & se hur trötter man blir senare! Men idag känner jag mig extra trött .. Men direkt när jag kom hem smällde jag i mig en stor kopp kaffe! Tänket att jag kunde bli lite piggare till träningen ikväll. Men inte direkt blivit piggare nu satt :p
Lite drygt iskolan med, sitter & väntar hela tiden på att lektionerna skall börja. Och jag blir så rastlös på engång så jag vet inte vad .. Även Hägglund blev lite rastlös, men vi hade kul med varandra. Typ ritade våra namn på varandras armar, så kul var det! Haha!
Och tycker inte alls om vårat nya schema att vi ska gå till 4 varje fredag .. Det är ju hur världelöst som helst. Så nu är halva fredagen förstörd när man kommer hem senare än förr :p
Men snart är det helg, och det är skönt! Men längtar en massa mera till nästa helg, då kommer du hemmis : )

Hur kan Högbergsskolan gått så lågt så de har höjt mina romstångar med två kronor och kostar nu hela tio kronar? Jag är grymt besviken!! 

296308-7

 
Och för övrigt är jag jävligt sugen på godis .. Meeeeen, jag har ju lovat mig själv att inte äta så mycket! Såå de får duga att kolla på bilder bara : (                     

Kommentarer
Postat av: therese

Tack så mycket, öregrund är rätt fint så =)skönt med skolstart då? Du går också sista året va?! Kram

2007-08-23 @ 17:42:26
URL: http://kregert.webblogg.se
Postat av: SaraForsberg

"Hur kan Högbergsskolan gått så lågt så de har höjt mina romstångar med två kronor och kostar nu hela tio kronar? Jag är grymt besviken!!" - Dagens i-landsproblem ;)

2007-08-23 @ 17:45:41
Postat av: Mia

Det är ett väldigt stort problem Sara! :p

2007-08-23 @ 21:12:23
URL: http://miawestin.blogg.se
Postat av: Molle

Förstår dig precis Mia ;p Godis är en stor del i ens liv xP (:

2007-08-24 @ 12:23:28
URL: http://maaliiinm.blogg.se
Postat av: t.söderlind

nej jag förstår inte heller hur dom kan höja priset med två kronor, jag menar det är ju skandal ! näej mia de här kan du ju inte låta ske .. :P

2007-08-24 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0