Sockerfri Choklad ..

Idag var jag och tränade knatteligan igen, de var hela 3 st. Så frågade jag vad vi skulle göra, Timmy ; vi kan leta hägrar !! Haha, han var jätte sugen på att leta fåglar än att träna fotboll .. Han är ju lite rolig den filuren må ja säga, tss :p
Och jag var även till Mormor idag, jag och hunden var lite hungriga så vi gick dit. Och hon säger att jag har sockerberoende .. vilket jag inte tycker, eller ? Men ialf, jag fick en sockerfri chokladkaka av henne ! Så nu sitter jag här med den och är väldigt nöjd, jag är alltså rätt nyttig ? eller ? :D
Jag tycker ialf det .. Men kan inte påstå att den är lika god som en fet vanlig chokladkaka .. Men låt gå !
Och imorgon blir det cityfesten, wihooo ! Åker till karlholm innan, riktigt nice lär det ju bli.
Så jag är laddad på en ny cityfest vill säga .. Men förra året var något speciellt, Hur det kan gå ibland. Haha, Jag och Caroline ute på vift .. Kan bara bli en sak :D

296308-3

Laddad ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0