Snurr i bollen

Jahaja .. Vart på den tre timmars kursen nu, men såklart blev det nästan fyra timmar förr oss. Segt eller vad? Sitta på en stoljävel & ont i arlset fick man! Och lite fika .. De var gott :p Och blev sjukt rastlös efter ett tag men hittade dock en liten leksaksbil på bordet .. Den fick bli min lilla lek kompis i fyra timmar, tss .. : D
Och jag kan inte direkt påstå att jag fattar mycket av allt skit .. Och vart trafik i skolan med så de ändå ja ser i skallen är massa olika trafikmärken just nu. Helt snurr i bollen! Och jag känner mig helt lost & ingen kommer kunna förså att jag ska sätta mig i en bil & köra nu. Jag är rädd för mig själv & nu ska jag nog snart sova & drömma mardrömmar när jag kör bil ..

Jag är trött & längtar en massa till fredag ..      

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

de fixar sig mia ! ;)

2007-08-29 @ 17:32:28
Postat av: Linda

Jag slår vad om att du är en kung på att köra bil när du väl kommer igång ;D

2007-08-30 @ 21:06:36
Postat av: Mia

Haha precis Linda! Jag kommer ju .. ja, äga framför ratten :p

2007-08-31 @ 13:40:28
URL: http://miawestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0