Poolparty!

Igår åkte vi ut till Malin i vendel på lite kalas. Hon hade hur fint som helst ute vid polen, så det blev automatikst ett poolparty! :P
Massa trevligt folk och goda drinkar, så en lyckad kväll! :D
Jag hade dock bestämt mig att inte bada för jag inte hade badkläder .. men hur gick det med den saken? Soffan tyckte jag behövde hoppa i, så varför inte kasta ner mig med klänning och leggings? :D Haha, det slutade med att alla låg i polen på natten. Ja, verkligen en rolig och tokig kväll! Skall verkligen göras om tycker jag!
Men när jag väl kommit hem var jag lite rädd .. var liksom helt själv hemma :O Jag trodde jag skulle dö nästan, men det gjorde jag aldrig tror jag! :D

Det var väldigt kul att träffa alla igår! :)

Kommentarer
Postat av: alicia

en mkt mkt mkt mkt mkt rolig kväll :D

2007-08-02 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0