Plugget igång.

Skolan är igång efter ett skönt & lugnt sommarlov. Inte direkt så kul att komma tillbaka .. Förutom lärarna & lektionerna så var allt okej. Tss .. : )
Det kändes också som att skolan var proppfull, måste kommit väldigt många nya ettor eller nåt. Eller om jag såg dubbelt idag, skulle inte allt förvåna mig :p
Och första dagen fick man gå full dag till klockan 4! Tror nog att vi var den ända klassen som gick fulldag, Sällan våran handels klass, sällan!
 Och lite smått irriterande att blivit förkyld, huvudverk, täppt & halsont. Men jag har alltid tyckt jag var alergiskt mot något .. Och nu direkt när skolan börjar så blir jag lite sjuk .. Där har vi svaret :p
Meeeeeeen, det är väl bara att bita i det sura äpplet och gilla tillvaron som Malin skrev! : )
 Sovmorgon imorgon ialf, matteläraren borta hela veckan så fått matteläxa. Men jag kände att jag fan inte kunde ta hem matteboken och börja plugga första dagen! Så den ligger kvar i mitt stökiga skåp & jag kanske kommer ihåg den imorgon, eller nåt. Och även bra jobbat att tappa bort shemat efter två timmar! Jag gillar verkligen skolan! ;p Men nu skall jag ta en kopp te & mysa i soffan & vara social mot systeryster : )
 Jag har även en liten seriös beundrare här! Soffan, det gillas! ;D

Gäller att tänka positivt i det negativa ..

Kommentarer
Postat av: Soffan

alltid mia, håller med dej fullständigt! :)

2007-08-21 @ 20:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0