Opepp som fan !!

Kom hem från Natalie för en stund sen, åkte dit igår. Alltid lika flum att vara med henne. Haha, vi tröst åt som alltid och tjockade i oss en heldel .. Men det ska bli ändring på det! Ni förstår att .. Mia ska försöka börja ett nyttig liv nu när äckel skolan börjar igen. Okej, jag har sagt det väldigt många gånger men jag känner nu att jag är rätt seriös i det hela :p Inte äta så mycket godis, eller choklad mestast. Får se hur det går med allt .. Önska mig lycka till :p

Och imorgon börjar det .. Skolan, alltså finns det någe deprimerande eller? Opepp som bara faan .. Jag menar, förra året var det kanske lite roligare, för då var allt så nytt och så. Men nu kommer man tillbaka till ingenting, verkligen ingenting. Det ända man ser framimot är Pärlbollar&Romstångar .. Fast jag skrev ju nyss att jag skulle bli nyttigare.. Tss :p Bögbergs, bara två år kvar! Jag ska kämpa mig igenom det ;D Tur att jag har vissa brudar iskolan så man får ett gott skratt om dagarna! : )

Jag räknar ner dagarna tills du kommer hem igen ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Pärlbollarna är ju fett goda! ;D

2007-08-21 @ 17:00:10
Postat av: Mia

haha visst är dom?
de är liksom de Högbergsskolan verkligen lyckats med :p

2007-08-21 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0