Match + Stan!

Igår var jag med Mehedeby och köttade lite, vinst med 5-1! Förutom att jag spelade mittback så var det väl rätt kul, men jag och Fille som var lite målsugna fick bli mittbackar och kolla på när de andra slet och gjorde mål .. Tss :p
Efter matchen kom min buse och hämtade mig, åkte till han och idag begav vi oss in till muppsala för att shoppa lite ( observera att jag kom hem tomhänt! :O )
.. När vi väl kom in i muppsala så snurra vi runt några varv för att vi inte hittade någon parkering .. Och jag var inte till så mycket hjälp sa han :p .. Jag satt bara och skratta och tyckte allt var skojj .. Men tillslut parkera vi som beökare vid sjukhuset och gick in till stan! :p haha, flumboll. Kunde inte vara kvar allt för länge för träning ikväll igen då .. Nej, nu väntar maaaat, sällan :)

Du&Jag ..

296308-6


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah sällan du äter mat å spelar fotboll :p

2007-08-16 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback