Ledig idag

Helt ledig från skolan idag, Och det behövdes verkligen den sömn jag fick inatt! Så idag ska det bli en riktig slappdag, äte lite frulle nu och sedan lägga sig i soffan och kolla på filmer och bara slöa : ) Men Ikväll går hela kvällen åt att träna knatteligan, Träning själv och sen möte med laget. Lite segt att vara borta hela kvällen. Men knatteligan är rätt tokiga .. Typ min humor ellet nåt, haha :p
Men snart är det helg och det är brabrabrabra! För imorgon kommer min Snuttiplutt hem över helgen och jag får träffa honom : D
Massa massa braaaaa : )

Men nu vill jag bli frisk på heltid! Förkyldningen försvinner aldrig .. Och ryggen knasar hela tiden. Men jag har alltid nåt problmen, de säger alla :p Men vafan .. Det bjuder jag på!

Mumsfilibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0