Jag lyckades ..

Igår kom som sagt Natalie till mig, blev massa godis och en massa pratade om allt verkligen. Riktigt trevligt att leka med min vän ! :)
Och idag innan hon åkte hem lagade jag mat, jag gjorde nämligen makaroner och falukorv :D Jag Mia Westin lyckades ännu en gång med att laga mat ! Förutom att makaronerna blev sönder kokade och att falukorven blev lite bränd så den smakade bacon. Men Natalie åt och jag åt, vilket betyder att det smakade helt okej ! Men jag är nöjd med min insats, det börjar gå framåt inom matlagningen ! Tss .. :p
Var även lite barnvakt åt hunden, så jag bjöd han på lite korv .. Och han tyckte om den så mycket faktist !

Även spelat match idag, vinst med 2-1.
Och imorgon är det lagfest, fett taggad till femkamp och grillning !
Funderar på att åka vidare till lövsta senare med .. Fixat skjuss nu ialf. Så ja, imorgon kväll kommer nog bli lite roligt :)


Vovven då.

Jeppe buuus då .. :)
Han tycker även om sina leksakskorvar ! :D

Kommentarer
Postat av: alicia

falukorv ska ju vara bränd :D hoppas du kmr till lövsta ikväll, i'll be there!

2007-08-04 @ 17:06:01
Postat av: Linda

Meh inte såg jag dej i lövsta heller!! :/

2007-08-09 @ 11:28:40
Postat av: Mia

näej .. ja kom ju inte så långt alltså ;(

2007-08-09 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0