Irriterad, trött & glad!

Vaknade imorse av att vovven min låg bredvid & snutta, massa mys : )
Men sen var det bara att knata iväg till skolan .. Kommer dit & har första lektionen i 40 minuter & sen hade vi håltimme till halv tre, alltså 4 timmar & 45 minuters håltimme .. Så sjukt irriterad & less man blev. Och hade trafik sista lektionen med ..  " Hej jag heter Mia Westin och har aldrig kört bil och fattar inga skyltar " hahaha, jag känner mig helt lost .. Känner mig alldeles för liten för såntdär .. Men jag kanske inte är så lite nu längre .. eller nåt :p Men jag kanske lär mig hitta rattjäveln i bilen snart då :p
Och kommer hem efter halv fem & är väldigt stressad för vi hade matchsamling klockan 5. Men vi vann med 2-1 & ligger nu 2:a i 3:an & det är bra : )

Och imorgon ska jag leka massa med min Caroline, hon gör mig glad! Vi ska kila in till stan & kika lite & hade allmänt massa trevligt som alltid : )
Men nu skall jag nuffsa lite, upp tidigt imorgon. Jag som vill sooooooooooooova, men kommer en morgon på söndag med. Det får bli en satsar sovdag eller nåt :p
Nåväl .. SOV GOTT!

image9
Min egna lilla prins : )

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja de där med att hitta ratten är inte alltid så lätt som man kan tro xD

2007-08-26 @ 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0