Hajarna, Hajarna, Haaaaajarna !

Lagfesten i lördagskväll var så jäkla klockren !
Började med femkamp, eller kan man kalla det åttakamp ? :p
Mitt lag tyckte jag var bra eller bäst .. För vi kom ialf 2a av 4a lag, så de är väldigt bra fär att ha mig i ett lag ! Tanke på att jag ofta inte är så duktigt på tävlingar .. tss :p Men efter tävlingarna så blev det grillning, riktigt gott med mat. Sen ju längre tiden gick ju mer fnittrigare blev det, bara massa tjejer en hel kväll ? Hur kan det sluta ? Haha, vi satt och sjöng och dansade som några tokar ( Hajarna, Hajarna, Haaaaajarnam helt klockrent xD ) , det var verkligen hur festligt som helst ! :D
Så det blev ingen lövsta för tiden gick så fort för jag hade så sjukt kul .. !
Så tack för den klockrena kvällen brudar ! :D
Svart/Orange <3

Jag vill även säga att min storebror är bästast ! <3

Kommentarer
Postat av: milla

bästa kvällen på länge ^^

2007-08-06 @ 21:13:39
Postat av: Mia

kan jag lova, sjukt kul ! :D

2007-08-06 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback