Fotbollsskor !

Idag fick jag mina nya fotbollskor av mor&Far, tack&tack ! :D
Mina gamla ligger just nu i koma och har bandage ( tejp ) runt sig .. tror inte alls dem orkar så mycket mera nu .. :/ Haha !
Så ikväll blir det invigning med dem nya medans de blir begravning för dem gamla ! Jag kommer få ont i fossingarna tror jag ..
Det är väl det bästa som hänt idag .. Annars känns det bara som att jag är less, så less på det mesta runt omkring .. Och inte blir det bättre av att sitta båtvakt med Pappa från 22:00 till 06:00 höh ! Jag kommer somna fort jag kommer dit och jag kommer säkert göra Pappa massa sällskap hela natten genom att soova :)
Och nu tycker jag att du kan komma också .. Jag saknar dig, väldigt mycket !
Men på lördag kanske du är på hemmaplan, Sötplutt :)


Jag ritade en liten lila gris idag .. den blev lite tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0