" Du kommer dö av sorg "

Jag och även Natalie åkte ut till Jimmy och dom i skogen igår, köpte en massa gottigheter och kollade film. Kan inte påstå att någon var speciellt intresserad av filmerna tror jag .. Tss :p
Natalie övergav oss sedan lite senare på kvällen .. Så jag och snutt åkte hem och sov. Och imorgon flyttar du en massa mil ifrån mig också .. : (
Och de är inge bra alls, så lite jobbigare att sätta sig på bussen och åka hem idag .. Men jag väntar här hemma på dig i två veckor tills jag får träffa dig igen! Fast det kommer dock vara sega dagar bara för det, och jag som redan saknar dig!

När jag kom hem idag kilade jag direkt till bästaste mormor&lasse : )
Var kalas där, massa kakor och tååårta! Jag trivdes rätt så bra med andra ord! Höh, sällan mia : )
Färgade även Kusins hår, så sötnosig nu så! Och hon hade även köpt tröst godis till mig för hon tyckte synd om mig, och det var även CHOKLAD! Och hon säger även att jag kommer dö av sorg, haha. Min kusin är en lite filur hon! Men snällt att ge mig godis, för det skadar liksom inte :D
Och mormor är så bästast också, ingen som bryr sig och förstår så mycket som henne! Min min mormor : )
Och Natalie är min speciella filur! <3


Nej, en dusch på det hära va?!

Kommentarer
Postat av: nat

- du är inte så tokig du heller, sötnos <3

2007-08-18 @ 18:56:23
Postat av: Sanna

Tack! för att du Färgade mitt hår..:)..Och ja:D Godisarna va GODA!...:)<3

2007-08-18 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0