Cityfesten !

Gårdagen blev riktigt skojj !
Åkte först till Karlholm till Maria, fixa oss lite och gjorde oss i bra form innan bussen. Bussen in lika rolig som alltid, och formen blev ju kanon ! Eller hur ? :D
Jag och Maria bestämde oss för att äta så mycket som möjligt .. Så vi började med den berömda Langosen som vi aldrig ätit, ah men den var helt okej. Sen vidare till vildsvinskebab som vi heller aldrig smakat, och den var också helt okej. Och där emellan blev det brända mandlar och choklad. Så ja .. Mätt var man stort sätt hela tiden. Och vi gick runt och hade sjukt kul, och träffade en massa massa festligt folk. Och jag träffade även Therése, och hur länge sen var det inte man såg henne? Riktigt kul att träffa alla ! Är bra sugen på att åka in ikväll med, men match tidigt imorgon så har lockat hit Filledutt så vi tar en myskväll ikväll och laddar inför imorgon :p Och imorgon efer matchen får jag äntligen träffa min Snutt också, jag saknar han kanske hur mycket som helst ! Mwhii :)

Såå .. Maria&Jag hade det kalas !
296308-4



296308-5


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haahahah , helt klockren kväll :D De läääär vi absolut göra om <3

2007-08-11 @ 14:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0