Ännu en helg

Helgen har vart helt okej! I fredags var det match me Söderfors, vinst me 2-1, Skönt! Sen ilördags kilade jag & Caroline in till gävle & även valbo. Sedan blev det lite kalasa på lördagskvällen .. Haha jadu. De blir vad man gör det till :p Men träffade roligt folk & tog sats & sprang in i öltältet lite såhär så inte vakten märkte .. Kul & busa ibland lär jag säga : ) Men efter en väldigt sen & kall natt så kila vi hem. Sen var det match på söndagen med Mehedeby, 1-1 men helt okej. Sen var det match idag me Söderfors igen & blev dock 2-2. Rätt drygt & tungt med 3 matcher .. Men vafan, man får inte vara chicken, men just nu är jag nog en liten gul chicken för har fan ont överallt :p Men vafan .. Och imorgon är det tisdag. Burkar vara min vilodag från fotboll & allt, det känns alltid så sjukt skönt att komma hem från skolan & ingenting planerat inför kvällen. Men nu ska jag gå på den där jäkla övningskörningskursen i 3 jävla timmar direkt efter skolan .. Okej, jag ska allstå sitta tyst & lyssna i 3 timmar? Men jag har hört lite skvaller att man får lite fika, så kanske blir värt det .. Tss :p

Och systeryster åkte till Turkiet ilördags .. Jag skulle hemsk gärna vilja vara henne nu. Och om jag verkligen vill vara henne så är det nåt speciellt :p Menmen .. Ja tvingade henne att köpa nåt till mig. Så jag är nyfiken nu : )

Och du Linda, Toblerone är sjukt gott & förstår inte hur du kunde ogilla det förr, men bra att du inset saker & ting :p




image10

Jag saknar min bästigaste & godast vän ..
   

Kommentarer
Postat av: Linda

haha ja jag känner att jag har funnit mej själv i tobleronen xD och de gillas:P
Men hur ska de gå för dej att sitta tyst i 3 timmar? du lär ju nästan dö :P

2007-08-28 @ 16:54:13
Postat av: Maria

Jag äter toblerååååne nu :D Hihiii..

2007-08-30 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0